NON A LA MINA en TOURO e O PINO (GALIZA)!!!!!!

En Touro y O Pino, Galicia, la megaminería depredadora amenaza, una vez más, tierras fértiles, llenas de vida, verdes, agrarias, ganaderas, con patrimonio natural y cultural, rodeadas por el río Ulla y el Camino de Santiago antes de llegar a la ciudad compostelana, vigiladas por el Monte San Sebastián y por Lupa en el Pico Sacro desde la distancia, lleno de gentes de bien y con ganas de dejar a sus niños y niñas una herencia que no acabe con sus ilusiones.
Las gentes de esta tierra vigilamos para que no vuelvan, no queremos una enorme balsa de lodos tóxicos a la puerta de nuestras casas a perpetuidad, no queremos respirar polvo en suspensión cargado de metales pesados, no queremos grandes huecos en las tierras rellenados en los que no nacerá la hierba y no pastará nuestro ganado, no queremos la destrucción de más aguas nuestras.
Tenemos unos medios de vida sustentables y que perduran en el tiempo, donde nuestros niños y niñas, nuestros jóvenes crezcan en la naturaleza y con valores que cuidan la tierra, el auga y el aire limpios.
Llevamos más de dos años de lucha defendiendo que el proyecto minero no es posible, es depredador, esperando que se ponga fin a esta pesadilla interminable contra Goliat, contra viento y marea, campo y mar juntos, a la espera de que la administración atienda nuestras peticiones, tenga en cuenta nuestros informes, nuestras alegaciones, nuestro rechazo social.
Aquí ya tuvimos una mina, sabemos lo que es, dejó la terra seca, vacía y los ríos envenenados, no queremos una nueva mina de extracción de cobre a cielo abierto, todavía mayor que venga a ampliar el desastre y dejarnos sin nuestros medios de vida.
Por eso seguiremos gritando #minaTouroOPinoNon
Puedes seguirnos, ayudar a difundir nuestras redes y compartir la campaña change.org. Gracias por ayudar.
Facebook: facebook.com/minatouroopinonon
Twitter: @minatouropinono
Canal YouTube:
Campaña change.org
COMUNICADO EN GALEGO!!!
En Touro e O Pino, Galicia, a megaminería depredadora amenaza, unha vez, máis terras fértiles, cheas de vida, verdes, labregas, gandeiras, con patrimonio natural e cultural, rodeadas polo río Ulla e polo Camiño de Santiago antes de chegar á cidade compostelá, vixiadas polo Monte San Sebastián e pola Lupa no Pico Sacro dende máis aló, cheo de xentes de ben e con ganas de deixar as suas crianzas unha herdanza que no remate coas suas ilusións.
 
As xentes desta terra vixiamos porque non volvan, non queremos unha enorme balsa de lodos tóxicos ó pé das nosas casas a perpetuidade, non queremos respirar polvo en supensión cargado de metais pesados, no queremos grandes ocos nas terras recheos nos que non nace herba nin pace gando, non queremos a destrucción de máis augas das nosas. Temos uns medios de vida sustentabeis e que perduran no tempo, onde as crianzas medran na natureza e con valores que coidan a terra, a auga e aire limpos.
 
Levamos máis de dous anos de loita defendendo que o proxecto mineiro non é posible, é depredador agardando que se poña fin a este pesadelo interminable conta Goliat, contra vento e marea, agro e mar xuntos, á espera de que a administración atenda as nosas peticións, os nosos informes, as nosas alegacións, o noso rexeitamento social.
Aquí xa tivemos unha mina, sabemos o que é, deixou a terra herma e os ríos envelenados, non queremos unha nova mina de extracción de cobre a ceo aberto que veña a ampliar a desfeita e deixarnos sin os nosos medios de vida.
 
Por eso seguiremos berrando #minaTouroOPinoNon
 
Podes seguirnos, axudar a difundir nas nosas redes . Gracias por axudar.
 
Facebook: facebook.com/minatouroopinonon
Twitter: @minatouropinono
 
Canal You
Tube:
Campaña change.org